تگ عنوان چگونه کمک می کند به صفحه اول گوگل برسیم ؟

چگونه با استفاده از تگ عنوان به صفحه اول گوگل برسیم ؟

تگ عنوان را می توان مرج مناسبی برای صفحه شما در نظر گرفت. برچسب عنوان شما با چند کلمه صفحه شمارا به گوگل معرفی کند. این مورد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر شما اینکار را انجام ندهید گوگل خودش سروع به حدس  زدن خواهد کرد و هیچ کس دوست ندارد که این اتفاق بیافتد چون قطعا تاثیر چندان جالبی را بر روی سئو سایت شما نخواهد گذاشت.این قسمت برای سئوسایت ازاهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در آن حتما باید از کلمه های کلیدی بهره گرفته شود.

تگ عنوان
تگ عنوان

ویژگی های تگ عنوان مناسب چیست؟

برای اینکه شما بتوانید نتیجه دلخواهی که می خواهید را کسب کنید باید تنها یکبار ازعنوان استفاده نمایید. اگر وب سایتی که دارید یک قسمت را جداگانه برای آن لحاظ نماید آن گاه تگ عنوان  با هدینگ متفاوت خواهد بود. بهترین تعداد کاراکتر در نظر گرفته شده برای آن باید بین 30 تا65 است که البته فاصله را نیز باید در نظر بگیرید. هریک از صفحه های شما نیز باید شامل یک تیتر مخصوص به خود باشند.

تگ عنوان
تگ عنوان

شما نباید در انتخاب عنوان تنها نباید به فکر موتورهای جستجو باشید بلکه باید به گونه ای عمل کنید که برای کاربرها جذاب باشد و درآن ها رغبت ایجاد کند که بر روی سایت شما کلیک نمایند. به عنوان مثال تکرار بیش از حد کلمات کلیدی می تواند برای کاربر شما آزردهنده باشد و آن ها را از سایت شما فراری دهد.

کلام آخر

نقش نگ عنوان  را اصلا دست کم نگیرید.اگر شما در دسته کاربرهای جوملا و وردپرس قرار داشته باشید قطعا می دانید که به صورت پیش فرض هر دوی این  دوسیستم آن را به هدینگ 1 تبدیل خواهند کرد و نکته اساسی و مهم این است که موارد گفته شده را به درستی کاربگیرید تا بتوانید به صفحه اول گوگل بیاید.

درباره‌ی هانیه ولک

هانیه ولک با 24 سال سن و از شهر تهران در زمینه تولید محتوا و سئو مشغول همکاری با سایت خوب ایران تبلیغ هستم.

همچنین ببینید

فایل robots.txt

فایل robots.txt چیست؟ + بهینه سازی فایل robots.txt

فایل robots.txt ;اخیرا یکی از مشتریان سئو سایت ما سوالی درباره اینکه وقتی می گوییم فایل robots.txt …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.