آدرس وب سایت چگونه به شما کمک میکند که به صفحه اول گوگل بیایید؟

آدرس وب سایت چه نقشی در آمدن به صفحه اول گوگل دارد؟

آدرس وب سایت پلی است برای برقرار کردن ارتباط میان وب سایت و کاربرهایی که تصمیم دارند از مطالب یا محصولات بازدید نمایند. بنابراین شما باید نشانی  را ساختاردهی کنید که خوانایی آن برای کاربرها ساده تر باشد .اینگونه موتورهای جستجوگر نیز علاقه بیشتری به وب سایت شما پیدا می کنند، احتمال آمدن آن به صفحه اول گوگل افزایش پیدا خواهد کرد.

آدرس وب سایت
آدرس وب سایت

مشخصات ادرس وب سایت

نامی که شما برای دامنه خود انتخاب می کنید باید از کلمات کمی برخوردار باشد. همچنین اگر موفق شوید کلمات نشانی  دیگری همچون URl،محصول ،پست و خدمات را کاهش دهید ،باعث پیشرفت هرچه بیشتر وب سایت خود خواهید شد. اما این امر ضرورتی ندارد،وب سایت های متعددی در صفحات اول گوگل به چشم میخورند که نشانی سایتی که دارند چندان کوتاه نیست.

آدرس وب سایت
آدرس وب سایت

آنچه که در این میان بسیار اهمیت دارا این است که شما از نشانی سایتی استفاده کنید که تمامی محتوای وب سایت شما را شرح دهد. به عبارتی دیگر باید کلمه های کلیدی را انتخاب کنید که به طور دقیق و مشخص آنچه که شما می خواهید به کاربرها را بگویید را به خوبی شرح دهد. برای یافتن کلمه کلیدی مناسب شما می توانید سری به سرچ های گوگل بزنید و ببینید اکثر کاربرها در این زمینه بیشتر چه کلمه هایی را جستجو کرده اند. همچنین می توانید از نزدیک های خود بپرسید که اگر بخواهند درباره این موضوع سرچ کنند از چه کلماتی استفاده خواهند کرد.

کلام آخر

برای آوردن آدرس وب سایت خود به صفحات اول گوگل تنها نباید خواننده باشید. باید مدام در پی آموختن اطلاعات به روز و تازه باشید ،وب سایتی که دارید را باآن ها وفق دهید. شما در این راه باید به خوبی با رقیب های خود نیز آشنا باشید و سعی کنید که از آن ها با قدرت بیشتری ظاهر شوید.

درباره‌ی هانیه ولک

هانیه ولک با 24 سال سن و از شهر تهران در زمینه تولید محتوا و سئو مشغول همکاری با سایت خوب ایران تبلیغ هستم.

همچنین ببینید

فایل robots.txt

فایل robots.txt چیست؟ + بهینه سازی فایل robots.txt

فایل robots.txt ;اخیرا یکی از مشتریان سئو سایت ما سوالی درباره اینکه وقتی می گوییم فایل robots.txt …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.