نکاتی برای ایجاد بهترین محتوای سئو

محتوای سئو عالی از مهمترین عوامل در بالابردن سایت می باشد. در صورتی که می خواهید روی بازار یابی محتوای خود سرمایه گذاری کنید و می خواهید سرمایه گذاری شما واقعا اثر بخش باشد، شما باید از روش هایی کارآمد و جواب گو استفاده کنید.

محتوای سئو که بالاترین رنک را دریافت کرده اند، همیشه بیشترین ترافیک را می توانند به سوی قسمت های مختلف سایت هدایت کنند، به این دلیل همیشه این نوع محتوا ها بیشترین و بالاترین توجه را به سوی خود جلب می کنند.

به این دلیل نکات امروز سئو همگی مربوط به کاربران شما است، که مهمترین و با اهمیت نقش را در سایت شما بازی می کنند و باید این موضوع را درک کنید که بتوانید کار درس را انجام بدید.

بکارگیری المان های اجتماعی

می توان گفت که شبکه های اجتماعی رگ حیاتی بازاریابی دیجیتال می باشند، رسانه هایی همچون فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تلگرام، گوگل پلاس، لینکدین و دیگر شبکه های اجتماعی می توانند پلتفرم های مناسبی برای افزایش رویت پذیری تجارت شما باشند، این شبکه های اجتماعی می توانند برای اطلاع رسانی، افزایش اعتبار و اعتماد پذیری یک برند و همچنین جذب مقبولیت عمومی یک برند مورد استفاده قرار بگیرند.

فعال سازی بکارگیری المان های اجتماعی

بخش کامنت ها بخشی است که موجب بهبود تعاملات شما با کاربران، برقراری ارتباط طبیعی میان شما و کاربران و همچنین دریافت بازخوردهای کاربران به محتواهای وب سایت شما می گردد. اگر شما امکان کامنت گذاشتن را برای کاربران در زیر پست های خود فعال نمایید با این کار به آنها نشان می دهید که شما به نظرات آنها اهمیت می دهید و در واقع این کار نشان دهنده آن است که شما به کاربران خود احترام می گذارید که امری بسیار مهم و ضروری می باشد.

 مطمئن شوید که اطلاعات شما جهت ایندکس شدن صحیح است

اتفاقاتی همانند لینک‌های شکسته، پیغام صفحه مورد نظر یافت نشد، ایندکس نشدن تگ‌های عنوان و تگ‌های متا به قابلیت سرچ وب‌سایت شما صدمه می‌زنند. مطمئن شوید هیچ یک از موارد ذکر شده در سایت شما وجود نداشته باشد.

قبل از انتشار آماده باشید

قبل از انتشار پست‌های خود یک چک لیست آماده داشته باشید. برای مثال، Huffington ، به بلاگرهای خود اجازه انتشار مطالب را نمی‌دهد مگر اینکه پست آماده شده تمام مبانی آنلاین در آن رعایت شده باشد: تیترها ، تگ‌ها، عکس‌ها و لینک‌ها باید قابل سرچ و قابل توییت کردن در توییتر و شبکه‌های اجتماعی خود Huffington باشد. این روشی است که پست‌های شما زمانی که انتشار می‌یابند بدون تغییر باقی می‌مانند.

 

درباره‌ی nahid rezaei

همچنین ببینید

Microdata در سئو

Microdata و تاثیر آن بر سئو

Microdata در سئو ; بدون شک ، سئو برای صاحبان سایت بسیار حائز اهمیت هست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.