نکاتی اثر گذار بر عملکرد سئو

اگر شما یک وب سایت با سئوی قوی دارید و بشدت عملکرد سئو را دنبال می کنید چند مورد مهم را باید درباره سئو بدانید. سئو پر از راز و رمز های زیادی است که گاهی شما را بالا می برد و گاهی شما را پایین می آورد.

الگوریتم های گوگل مدام بروز رسانی میشوند

اگر شما برای سئوی سایت خود استانداردها را رعایت نکرده باشید با آپدیت الگوریتم های موتورهای جستجو امتیازات منفی برای شما محسوب می شود.

در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید

شبکه های اجتماعی نقش بالایی در بهبود سئو وبازده سایت شما دارند، پس عضویت در این شبکه ها وفعال بودن در آنها باعث ارتقاء سئو سایت شما می باشد.

مسائل اصلی را فراموش نکنید

عملکرد سئو را قدم به قدم انجام دهیدو سعی کنید وارد جزئیات و موضوعات جزئی سئو نشوید تا رتبه سایت شما افزایش پیدا کند. مثال  اولین تمرکز روی تگ های H1  باشد سپس به سراغ تگ های H2  یا H3  بروید.

عملکرد سئو و تجربه متخصصان و و توسعه دهندگان وب ثابت کرده است که هر اقدامی که در روند افزایش رتبه سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد، میتواند یک تکنیک از تکنیک های سئو محسوب شود. بنابراین این علم بسیار وابسته به تجربه است. در ادامه به شما نکات ریز و جزیی را معرفی خواهیم کرد که میتواند تاثیر مثبتی در روند بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما داشته باشد.

استفاده از تصاویر مناسب

یکی از بهترین روش هایی که با کمک آن می توان خوانایی محتوای صفحات را افزایش داد و توجه بازدید کنندگان را جلب کرد، استفاده از تصاویر می باشد.
خوانایی آسان بدین معناست که کابران متن را به طور کامل مطالعه کرده و در نتیجه مدت زمان بیشتری را در سایت خواهند ماند. در نظر داشته باشید که سیگنال های تجربه کاربری برای گوگل بسیار مهم است؛ هر کاری را که به بهبود مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت ختم می شود را انجام دهید چراکه این کار به سئو سایت کمک می کند.

بررسی ها نشان داده است که کاربران به کیفیت محتوا بسیار اهمیت می دهند. در صورتی که محتوا ارزش چندانی نداشته باشد علاوه بر اینکه بازدید کنندگان آن را با دوستان خود به اشتراک نخواهند گذاشت؛ بلکه وب سایت را ترک کرده و دیگر از آن سایت بازدید نخواهند کرد.
اگر به فکر بهبود رتبه سایت و جذب دنبال کنندگان دائمی هستید، از کیفیت محتوا غافل نشوید. تولید محتوای ارزشمند و کاربردی می تواند ترافیک سایت را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آن را افزایش دهد.

رسانه های اجتماعی (مثل هنگامی که کاربران محتوی شما را به اشتراک می گذارند یا با سایت شما در تعامل هستند) می تواند به شما در افزایش رتبه کمک کند، اما در بیشتر قسمتها از رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال بزرگ خارجی برای تولید ترافیک ورود بیشتر برای سایت استفاده می شود .

اگرچه، گوگل و بقیه ی موتورهای جستجو به شدت در تلاش اند تا پست های رسانه های اجتماعی را به وسیله ی راه های جدیدی در نتیجه ی جستجو به نمایش در آورند. به عنوان مثال، توییت های توییتر در حال حاضر در نتیجه ی جستجو و برای بهینه سازی موتور جستجو نشان داده می شوند.

درباره‌ی nahid rezaei

همچنین ببینید

Microdata در سئو

Microdata و تاثیر آن بر سئو

Microdata در سئو ; بدون شک ، سئو برای صاحبان سایت بسیار حائز اهمیت هست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.