تبلیغ کلینیک زیبایی در اینستاگرام

تنها دلیل اینکه شما وارد این صحفه شدید و جستجو گر گوگل این صحفه را برای شما نمایش داد حتما یک کلینیک زیبایی دارید 🙂 و به دنبال این هستید که چگونه و چرا باید کلینیک زیبایی خود را در اینستاگرام تبلیغات کنید و چه متن هایی باید در آن استفاده کنید،تبلیغ کلینیک زیبایی در اینستاگرام با جرات میتوان گفت موثر ترین روش ممکن برای تبلیغ نمونه کار کلینیک های جوانسازی میباشد.

چه کسی دوست ندارد جذاب به نظر نرسد؟امروزه امار ها نشان میدهد برای جذاب شدن ،در اینستاگرام جستجو های فراوانی انجام گرفته است این یعنی فرصتی طلایی برای شماست تبلیغ کلینیک زیبایی در اینستاگرام

[cl-counter final=”3,200,000+” title=”هشتگ زیبایی” value_color=”#08a94e” title_color=”#7049ba”]

ایتم هایی که باید حتما به آن ها توجه کنید.

در ادامه با نحوه تبلیغ کلینیک زیبایی در اینستاگرام آشنا میشویم

طراحی

بهترین روش تبلیغ کلینیک زیبایی
بهترین روش تبلیغ کلینیک زیبایی

اولین مورد در تبلیغ کلینیک جوانسازی در اینستاگرام این است پیج شما باید حتما یک صحفه کسب و کار باشد (Business) اکثر افراد این اشتباه را میکنند که بعد از ساخت حساب  کاربری آن را به کسب و کار Business تغییر کاربری نمیدهند و همین باعث میشود پیج شخصی شده و از هیچ گونه امکاناتی مثل تبلیغات ویژه و یا غیره نتوان استفاده کرد.

 

حتما در طراحی بیوگرافی خود توضیحات تخصصی و اصلی خودتان را به صورت خلاصه بیان کنید و راه های ارتباطی هم در آن بگزارید اگر سایتی طراحی کرده اید و یا شبکه های اجتماعی دیگری دارید حتما وارد کنید. مجوز از وزارت بهداشت را به صورت ادرسی جدا قرار بدهید تا مردم با اطمینان و خیال راحت برای درمان زیبایی به کلینیک شما مراجعه کنندتمامی تخصص ها را به صورت جداگانه باشد یعنی برای هر تخصص یک پیج جدا طراحی کنید  مثال :

جوانسازی پوست

لیزر موهای زائد

کاشت مو

محتوا

دومین مورد در تبلیغ کلینیک زیبایی در اینستاگرام محتوا میباشد پست های متنوع از کارهای خود قرار دهید متن شما نباید کپی برداری باشد زیرا اگر چنین باشد مشتری فکر میکند از این پیج دیدن کرده باشد و احتمال فراری شدن مشتری میشود.حتما از کاور اختصاصی و علائم خود استفاده کنید و هشتک بگزارید.

[cl-popup title=”مثال” btn_label=”مثال” btn_bgcolor=”#8fdde3″ align=”right”]مشتری از پیج کلینیک زیبایی تحت عنوان : بهترین روش برای جوان سازی پوست با دستگاه های روز و پیشرفته و همینطور با عکس و کاور دیدن میکند و در آنجا به جواب نرسیده و نارضایتی میکند.

حال وارد صحفه جستو شده و جستجو میکند و پست تحت عنوان کپی فوق را میبیند و در همان نگاه فکر میکند همان پیجی میباشد که در ان رضایت نگرفته و خارج میشود:/[/cl-popup]

 

#لیزر_موهای_زائد #جوانسازی_پوست #کاشت_مو #زیبایی # زیبایی_بدون_جراحی

حتما از پرسنل کلینیک و از دستگاه های روز خود تصویر بگزارید *جلب اعتماد* و جشنواره بگزارید.

نمونه کار

سومین مورد در تبلیغ کلینیک جوانسازی در اینستاگرام،سعی کنید نمونه کار های خود را به صورت فیلم هم بیان کنید و متن تبلیغات کلینیک زیبایی خود را مختصر بنویسید، از مشتری های خود با رضایت کامل از نحوه جوانسازی پوست فیلم بگیرید و به صورت پست معمولی و یا از پست های igtv  استفاده کنید شخصی که می خواهد لیزر پوست را انجام دهد قطعا برایش جذاب میباشد و کنجکاو میشود ببیند تخصص شما در چه حد میباشد.یک نگاهی به همکار های خود بیاندازید ببینید چطور این کار را انجام میدهند هیچ چیز بهتر از فیلم از نمونه کار نسبت به تصاویر نیست.

خوف و ترس

این یک نکته مهم میباشد که فقط و فقط با فیلم گرفتن برطرف میشود اگر مشتری ببیند کاشت مو و ابرو بدون درد باشد پس پیشنهاد میکنم یه وقت پذیرش درنظر بگیرید زیرا بازدید کننده الان تبدیل به مشتری شده و هرچه سریعتر میخاهد مراجعه کند 🙂 این هم یکی دیگر از شگفتی های تبلیغات کلینیک زیبایی یا جوانسازی شما در اینستاگرام میباشد.

ارتباط با مشتری

آخرین مورد در تبلیغ کلینیک زیبایی در اینستاگرام ارتباط قوی با مشتری میباشد ،حتما برای مشتری خود همانطور که در کلینیک کار وقت میگزارید و  مشاوره میدهید در پیج اینستاگرام خود هم به مشتری خود اهمیت دهید.درست است که بازدید کننده در خانه باشد و مشغول چای خوردن باشد و در کلینیک زیبایی شما نباشد ولی شما میتوانید با مشاوره جهت زیبا سازی پوست او بتوانید نتنها چای او را دلچسب تر کنید بلکه یک وقت وزیت دیگری را رزرف کنید.!!!! دیگر چه میخاهید ؟!

بهترین نتیجه ای که میتوان گرفت رضایت شما و تحول در مشتری میباشد کی فکرشو میکرد انقدر مشتری با تبلیغ درست کلینیک زیبایی یا جوانسازی شما در اینستاگرام را داشته باشد.

اگر وقت زیادی جهت رسیدگی به پیج را ندارید مدیر بگیرید و یا این کار را به متخصصین تبلیغات در اینستاگرام ما بسپارید.

درباره‌ی سعید کاظمی

کارشناس مهندسی تکنولوژی نرم افزار / طراح و گرافیست مسلط به فتوشاپ و مسلط به وردپرس و IPB-IPS با استفاده از کد kazemi011 جهت سفارش گذاری خدمات ایران تبلیغ تخفیف دریافت کنید

همچنین ببینید

اینستاگرام مارکتینگ و رازهای بازاریابی اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام مارکتینگ ;اینستاگرام مارکتینگ نوعی فعالیت بازاریابی اینترنتی می باشدکه در فضای اینستاگرام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.