تبلیغ سالن زیبایی در اینستاگرام

تاثیر تبلیغ سالن زیبایی در اینستاگرام فوقالعاده میباشد برای شما که صاحب یا مدیر یک تالار زیبای مجلل برای افراد با سلیقه و زیبا هستید،با تبلیغات سالن زیبایی خودتان در اینستاگرام بهترین اتفاق را برای سالن خود رقم بزنید حال چگونه امکان دارد ؟ راه و روش تبلیغ سالن های زیبایی تان چگونه است؟ حتما سراغ راه های دیگه برای تبلیغ خدمات سالن زیبایی خودتان رفته اید و نتیجه چندان خوشایندی نداشته،ما به شما کمک میکنیم که چطور نمونه کارهایتان را نشان دهید.

مقدمه بر تبلیغ سالن زیبایی در اینستاگرام

بی شک تالار زیبایی شما یکی از بهترین ها میباشد و همه افراد و کارمندان شما با سابقه عالی در حال خدمت رسانی هستن حال سالن شما در یک جا بنا شده چطور آن را معروف کنیم تبلیغ سالن زیبایی اگر چرخ داشته باشد چی؟ میتوانستید حرکت بدهید اما توهمی بیش نیست اما در دنیای مجازی این توهم یک واقعیت میباشد در جایی که به آن اینستاگرام گفته میشود ! (یک شوخی بود) بقدری تبلیغ تالار زیبایتان در اینستاگرام اسان میباشد کافیست اعلام حضور کنید !!

به گزارش خبر گزاری ایسنا ایران 7 امین کشور در رتبه بندی بیشترین کاربران ایسنتاگرام را ازآن خود کرده است.

[cl-counter final=” 24,000,000+” title=”کاربر ایرانی در اینستاگرام” title_color=”#7049ba”]

نحوه تبلیغات سالن های زیبایی

تبلیغات سالن های زیبایی در اینستاگرام
تبلیغات سالن های زیبایی در اینستاگرام

شما با راه اندازی یک پیج کسب و کار در اینستاگرام میتوانید همچنین از امکاناتی که به صورت اختصاصی به شما میدهد هم استفاده کنید،یک نام مناسب برای سالن زیبایی خود انتخاب کنید سپس محتوا گزاری کنید و در بیوگرافی خودتان تخصص و خدمات خود را معرفی کنید همکار های خودتان را تگ و دنبال کنید نمونه ای برای تبلیغات در نظر بگیرید تا فالوور های مناسب را جذب کنید افزایش فالوور اینستاگرام  پیدا کردن یک سالن پرامکانات برای کاربران سخت بوده است.

ایتم هایی لازم برای تبلیغات تلارهای زیبایی در اینستاگرام

خدمات و نمونه کار ها
خدمات و نمونه کار ها

معرفی

حتما میبایست شعبه های خود را معرفی کنید تا مشتری بداند سریعت ترین تالار و نزدیک ترین کدام شعبه میباشد.به صورت عکس و با کاور مناسب یا بهتر میباشد با یک فیلم این کار را انجام دهید.اتاق های خود را معرفی کنید : اگر اتاق پوست دارید اگر اتاق رنگ و مش دارید و یا اتاق مژه و یا ….میتوانید از عکس پارانوما هم استفاده کنید عکس پارانوما به مشتری احساس حضور در سالن زیبایی را میدهد.

محتوا

محتواسازی کنید خدمات خوداتان را در قالب پست ارائه دهید نمونه کار هایتان را در قالب یک پست خوب به نمایش بگذارید اگر با محتوا سازی خوب اشنایی ندارید میتوانید در پنل کاربری تیکیت پشتیبانی ارسال کنید.محتوای خود را در یک قالب درست ارسال کنید.

ساخت پیج های مختلف

پیج های مختلفی را نسبت به خدمات و یا شعبه های خود بسازید و تبلیغات خدمات سالن زیبایی همان شعبه را انجام دهید.و تمامی پیج های شعبه ها را به پیج اصلی هدایت کنید.

گالری

حتما اتاق موزون عروس دارید پس سریعا دست به کار شوید و با دوربین و عکاس حرفه ای بهترین گالری های خود را بسازید چرا که قرار است ملیون ها نفر از گالری شما در اینستاگرام دیدن کنند من اگه جای شما بودم بر این موضوع سختگیر بودم زیرا پای آبرو در میان است!

ارتباط با مشتری

جلب توجه مشتری هنگامی بیشتر میشود که احساس کند به او توجه شده ارتباط با مشتری تاثیر زیادی در کسب درامد کار دارد.فراموش نکنید شما تنها سالن زیبایی نیستید رقبای قوی دارید همانطور که زمین گرد است دنیای مجازی هم گرد میباشد مشتری سریعا به رقبای شما رجوع میکنند پس در این مورد جدی باشید.

 هیچ وقت دیر نیست تبلیغات سالن زیبایی در اینستاگرام یک روش عالی برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان میباشد.

تبلیغات خود را به ما بسپارید ما افرادی مجهز و متخصص را داریم که به صورت 24 ساعته اماده پاسخگویی میباشند و در کنار شما هستند.

موفق و پیروز باشید.

درباره‌ی سعید کاظمی

کارشناس مهندسی تکنولوژی نرم افزار / طراح و گرافیست مسلط به فتوشاپ و مسلط به وردپرس و IPB-IPS با استفاده از کد kazemi011 جهت سفارش گذاری خدمات ایران تبلیغ تخفیف دریافت کنید

همچنین ببینید

اینستاگرام مارکتینگ و رازهای بازاریابی اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام مارکتینگ ;اینستاگرام مارکتینگ نوعی فعالیت بازاریابی اینترنتی می باشدکه در فضای اینستاگرام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.