ایجادکردن بلاگ چه تاثیری بر سئو سایت دارد ؟

 ایجادکردن بلاگ چه تاثیری بر سئو سایت دارد ؟

اگر شما در دسته طراحان سایت قرار دهید یا حتی اگر تا به حال سایتی را مدیریت کرده اید به خوبی می دانید که عوامل متعددی بر سئو سایت اثر گذار هستند. یکی از این عوامل را می توان ایجاد کردن بلاگ در داخل سایت خواند که باعث بهبود رتبه سایت شما خواهد شد.طبق نظر سنجی که انجام شده 94 درصد مدیران معتقد بودند که این موضوع بر روی سئو و بهینه سازی سایت آن ها بسیار اثر گذار بوده است. اما باید نکات مربوط به آن را رعایت کنید که مبادا این موضوع برای شما نتیجه عکس را رقم بزند.

ایجادکردن بلاگ
ایجاد کردن بلاگ

نکات مربوط به ایجادکردن بلاگ

ایجاد کردن بلاگ که محتواهای کارآمد با درون مایه های قوی و مرتبط با موضوع اصلی داخل آن قرار داشته باشند می تواند برای ارتقا رتبه سایت شما لطف بزرگی باشد. اگر شما مطالب قوی را درون  وبلاگ خود قرار ندهید کاربرهای کمی از آنجا بازدید خواهند کرد در نتیجه این موضوع هیچ تاثیری مثبتی بر روی سئو سایت شما نخواهد داشت. بنابراین شما در ایجادکردن بلاگ  بایدهمانند سایت خود کارکنید. به عنوان نمونه دسته بندی مطالب را نظم دهید و از گذاشتن متن های تکراری خودداری کنید.

ایجادکردن بلاگ
ایجادکردن بلاگ

لینک دهی در ایجاد کردن بلاگ

از دیگر عواملی که در ایجادکردن بلاگ باید لحاظ کنید لینک دادن به سایت اصلی می باشد. شما باید نهایت دقت را به کار بگیرید که مطالبی که درون وبلاگ قرار می دهید کاملا به یکدیگر مرتبط باشند و یک هدف را دنبال کنند. این موضوع باعث خواهد شد تا لینک دهی داخل وب سایت نیز صدمه ای را متحمل نگردد. در اصل شما بهتر است مطالب درون آن را به مطالب اصلی لینک دهید.

کلام آخر

ایجادکردن بلاگ در سایت را می تواند یک وسیله رایگان و اما مفید برای بهترشدن نتیجه های وب سایت خواند. این موضوع باعث می شود تا بازدیدها از سایت شما افزایش پیدا کنند و ترافیک بیشتری ایجاد شود و در نتیجه توجه موتورهای جستجو را به سمت خود جلب نماید.

 

درباره‌ی هانیه ولک

هانیه ولک با 24 سال سن و از شهر تهران در زمینه تولید محتوا و سئو مشغول همکاری با سایت خوب ایران تبلیغ هستم.

همچنین ببینید

فایل robots.txt

فایل robots.txt چیست؟ + بهینه سازی فایل robots.txt

فایل robots.txt ;اخیرا یکی از مشتریان سئو سایت ما سوالی درباره اینکه وقتی می گوییم فایل robots.txt …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.