هدینگ1 چگونه به وب سایت شما کمک می کند به صفحه اول گوگل بیاید؟

هدینگ 1 چگونه به وب سایت شما کمک می کند به صفحه اول گوگل بیاید؟

هدینگ 1 در واقع بیانگر عنوان مطلب شما می باشدو می توان گفت که مهم ترین تگ است .هرگز نباید وجود آن فراموش شود زیراموتورهای جستجوو علاقه زیادی به آن دارند.اغلب اوقات اگر شما بخش تگ عنوان را پر نکنید گوگل این تگ را در نتیجه های جستجو برای مقاله تان لحاظ خواهد کرد. توصیه می شود همیشه تگ عنوان جداگانه را جهت نتیجه جستجو درنظر بگیرید. این کار به عاملی تبدیل خواهد شد تا شما بتوانید ازکلمه های کلیدی که می خواهید در صفحه اول گوگل ظاهر شوند استفاده نمایید. اینگونه باعث می شوید رتبه سایت شما بهبود پیدا کند.

هدینگ1
هدینگ1

هدینگ 1 چه کاربردی دارد؟

تگ H1در حقیقت به گوگل مهم ترین چیزی که در صفحه وجود دارد را نشان می دهد. تگ های دیگری نیز در متن شما ممکن است وجود داشته باشند که هرچه به شماره آن ها افزوده می شود از ارزشی که دارن می کاهد. شما مجاز هستید ازهدینگ 1 تنها یکبار در صفحه استفاده نمایید. موتورهای جستجو به ارزیابی کردن تگ موردنظر و متناسب بودن آن با محتوایش می پردازند.آن ها همچنین بررسی خواهند کرد که کلمه های کلیدی بین تگ عنوان تا چه اندازه با بخش های صفحه سازگاری دارد.

هدینگ1
هدینگ1

 

کلام آخر

تگ ها می توانند به کاربر کمک کنند که متوجه شود در صفحه شما چه می گذرد. به عبارتی دیگر یک تصویر کلی از آن را در ذهن کاربر ایجاد خواهد کرد. موتورهای جستجو برای تجربه کاربر در سایت ارزش بالایی قائل می شوند. درنتیجه بهره گرفتن ازتگ ها عنوان از قسمت هایی که نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید و نقش موثری در رسیدن شما به صفحه اول گوگل ایفا خواهد کرد. شما می توانید برای رسیدن به صفحه اول گوگل از مشاوران حرفه ای ایران تبلیغ کمک بخواهید.

درباره‌ی هانیه ولک

هانیه ولک با 24 سال سن و از شهر تهران در زمینه تولید محتوا و سئو مشغول همکاری با سایت خوب ایران تبلیغ هستم.

همچنین ببینید

فایل robots.txt

فایل robots.txt چیست؟ + بهینه سازی فایل robots.txt

فایل robots.txt ;اخیرا یکی از مشتریان سئو سایت ما سوالی درباره اینکه وقتی می گوییم فایل robots.txt …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.