سرمایه گذاری در ساخت گلخانه

سرمایه گذاری در ساخت گلخانه یک شغل پربهره و سودآور برای کسانی که میخواهند سرمایه گذاری کلان انجام بدهند با پرورش گل و گیاه یک کسب درامد بزرگی در گلخانه داشته باشید،البته قابل توجه این مقاله یک بحث مفصل و طولانی را دارد که بنده به مختصر شما را با این سرمایه گذاری کلان آشنا میکنم.

اما به چه شکل؟ چطور؟ از کجا شروع کنم؟ در ادامه همراه ما باشید تا به خوبی روشن شوید و تخت گاز برانید !! مراقب این مقاله باشید از شدت پول پارو کردن بیش از حد امکان غرق شدن در اسکناس هایتان وجود دارد!

[cl-counter final=”100%” title=”امید به کار” value_color=”#44e609″ title_color=”#7049ba”]

اعتماد به سرمایه گذاری در ساخت گلخانه

قبل از شروع این مقاله فوق عالی باید به خدمت شما دوستان گرامی برسانم این یک تجارت سودآور میباشد و بنده خودم یک گلخانه دار قدیمی موفق در پرورش گل و گیاه میباشم که در حال نوشتن این مقاله هستم بله از خودم شروع کردم پس جای نگرانی نیست!

بد نیست سرنخی نشان شما بدهم اگر شما یک حیاط داشته باشید بی شک بنده مطمن هستم گیاهانی در آن دارید و حتما گلهای زیادی در خانه ها و آپارتمانهایتان دارید.از کجا آمده اند؟ این ها را از کجا خریده اید ؟ به چه قیمت؟ بله درسته پرونده روشن شد حالا با روشنایی حرکت کنید.

چه کسانی از گل و گیاه ها بیزارند جواب بدهید؟ خوب که اینطور جواب شما این است : هیچ کسی از گل و گیاه بدش نمی آید اما سخت در اشتباهید !! انسان های بدزات از گل و گیاه بیزارند :/ شما از کدام دسته هستید ؟ بله که شما از دسته انسان های مهربان وآگاهی هستید وگرنه که وارد این صحفه نمیشدید!

پرورش گل و گیاه
پرورش گل و گیاه

سر شما را درد نمی آورم تا به حال ندیده ام کسی با سرمایه گذاری در احداث گلخانه شکست بخورد.

پرورش گل و گیاه

[cl-counter final=”150،000+” title=”نفر در گلخانه مشغول به کار هستند!” value_color=”#44e609″ title_color=”#7049ba”]

 

از قدیم تا به حال علاقه مندان در این صنعت روز به روز در حال گسترش و مکانیزه شدن میباشند و هیچ کسی دنده عقب نرفته است.چقدر میتواند این صنعت آن قدر سودآور و پربهره باشد که سرمایه گذاران را به خودش جلب کرده است.

در بدترین شکل ممکن خود شهرداری محترم مشتری درجه یک شما میشود ! شاید انقدر بزرگ شدید در سطح شهر و کشور حرف اول را بزنید امروزه قطب بزرگ گلخانه با جرات شمال کشور میباشد پیشنهاد میکنم یه گشتی در انجا بزنید و یکم سرمایه گزاری کنید.

با خودتان این را نگویید اگر من سرمایه ام را در گلخانه بگذارم و همه و همه این کار را انجام دهند این بازار اشباع میشود اما این تفکر کاملا اشتباه میباشد و برعکس هرچه سرمایه گذاران در این زمینه بیشتر شوند سودها کلان تر و سرمای گذاری بزرگ تر خواهد شد.

کسب درامد در گلخانه

[cl-counter final=”50،000+” title=”هکتار گلخانه در کشور وجود دارد!” value_color=”#44e609″ title_color=”#7049ba”]

 

سرمایه گذاری در احداث گلخانه ،دقت بفرمایید این سرمایه گذاری با دیگر سرمایه گذاری ها کاملا متفاوت میباشد اینطور نیست شما بگویید من کلی سرمایه میخوام بگذارم در یک گلخانه 1000 متری :/

[cl-popup title=”مثال” btn_label=”مثال در این باره” btn_bgcolor=”#0dd406″ btn_color=”#7049ba” align=”right”]شما یک جاده ای را در نظر بگیرید که فقط جنبه سرعت 80 تا را داشته باشد حال شما بوگاتی ویرون خریده اید و میخاهید با تمام سرعت بگازید! امکان واژگونی صد در صد میباشد.[/cl-popup]

 

گلخانه ای بزرگ را درنظر بگیرید و سرمایه گذاری را در حد همان گلخانه به مساحت معین انجام دهید و ما بقی سرمایه را در یک گلخانه دیگر بگذارید،این نتیجه ای سودآور دارد

لازم نیست اصلا متخصص گلخانه و کارشناس  گل و گیاه باشید شما فقط سرمایه گذاری کنید و ما بقی را به عهده کارشناس خود بگذارید حتما نظارت کنید حتما بازدید کنید حتما لیست های فروش را چک کنید سرشماری کنید،حتما قبل از فروش تکثیر کرده باشید به نظر بنده فقط پول قابل تکثیر شدن نیست! اگر چنین فکر میکنید سخت در اشتباهید.

سرمایه گذاری در احداث گلخانه بی شک یکی از پرچم دارترین سرمایه گذاری در ایران میباشد.

ماجرا به اینجا ختم نمی شود و این کل قضایا نیست. این مقاله گوشه ای از قدرت این تجارت میباشد پیشنهاد میکنم وارد این بازی همیشه برد بشوید.

نتیجه همیشه برد؟ بله همیشه برد پس چه کسی بازنده است ؟ آن کسی که وارد این بازی نشده باشد.

هرگونه سوال و مشاوره در سرمایه گذاری در احداث گلخانه را دارید وارد پنل کاربری شده و از این لینک اقدام کنید تیکیت بزنید تا متخصصین ما به صورت کامل پاسخگوی شما باشند.

موفق و پیروز باشید.

درباره‌ی سعید کاظمی

کارشناس مهندسی تکنولوژی نرم افزار / طراح و گرافیست مسلط به فتوشاپ و مسلط به وردپرس و IPB-IPS با استفاده از کد kazemi011 جهت سفارش گذاری خدمات ایران تبلیغ تخفیف دریافت کنید

همچنین ببینید

طراحی سایت اجاره و اقامت مسافران در ویلا در تمام کشور

طراحی سایت اجاره ویلا زمینه ای مناسب برای تجارت در زمینه گردشگری بوده می‌تواند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.