طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاه فرش

یک کلام هنر نزد ایرانیان است و بس اما چطور؟طراحی و ساخت سایت ، اپلیکیشن فروشگاه تابلو فرش سفارش آسان

چطور فروشگاه آقای فرش معروف شد؟چطور فروشگاه شهر فرش معروف شد؟و چرا فروشگاه فرش شما معروف نشه؟

مگر چه چیزی شما ندارید که آن ها دارند؟ شما فروشگاه اینترنتی ندارید! بله اما! به شما کمک میکنیم.

و اما یک روز خوب در حال خوردن یک چای دلچسب منتظر زنگ مغازه خود هستید! دینگ دانگ ! اوه ببخشید مشتری عزیز شما چطور با فروشگاه من آشنا شدید مشتری : توسط سایت و اپلیکیشن شما! اوه! بفرمایید و از تخفیف های فروشگاه من لذت ببرید.

چه رویای شیرینی 🙂 اما در ایران تبلیغ این رویا نیست بلکه واقعیتی دست یافتنی میباشد در ادامه توضیح میدهیم.

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاه فرش

سفارش گذاری آسان
سفارش گذاری آسان

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاه فرش تا به اسانی هم معروف شوید و هم خریداران به آسانی فرش سفارش دهند. تابلو فرش هایتان را به حراج بگزارید یا نه ! جشنواره برگزار کنید و طی مسابقات به عنوان جایزه تابلو فرش هدیه دهید.

فرش خود را در سایت و اپلیکیشن خود پهن کنید تا مشتری بتواند سفارش خود را با بازدید تابلو فرش مورنظر خودش را انتخاب کند یا همانجا سفارش دهد.هم در هذینه و وقت مشتری صرفه جویی میشود.

تاثیر طراحی اپلیکیشن و سایت فروشگاه فرش

طراحی سایت فروشگاه فرش
طراحی سایت فروشگاه فرش

سایت

تاثیر طراحی سایت فروشگاه فرش در جذب مشتری بیشتر میل به دیدن تابلو فرش ها و یا فرش ها از فروشگاه شما در خانه هایشان.تاثیر ساخت سایت فروشگاه فرش در موجود و یا نا موجود کردن فرش ها و یا تابلو فرش ها ، شما تا چه حد میتوانید درخاست به صورت دستی ثبت کنید تمامی چهره ها یادتان میماند؟ یا با ساخت سایت فروشگاه فرش یا تابلو فرش این مشکل را با ساخت پنل کاربری و امکان درخاست موجودی یا ناموجودی محصول حل کنید.

تاثیر سایت فروشگاه فرش در دسترس بودن 24 ساعته برای مشتریان و یا بازدید کننده ها آبتایمی (uptime) که یک سایت دارد از فروشگاه شما بیشتر است اگر یک روز مجبور به بستن فروشگاه شوید امکان ضرر هم هست که با طراحی سایت این ضرر برطرف میشود.

تاثیر ساخت سایت فروشگاه فرش در موجود بودن یا ناموجود بودن فرش اگر فرش یا تابلوفرشی در فروشگاه شما موجود نباشد ؟ مجبورید گالری از عکس نشان دهید پس باید از کاغذ های روغنی زیادی استفاده کنید هذینه بالا میرود،پس روی میاورید به نشان دادن گالری در گوشی هوشمند یا تبلت سوال ؟ هم زمان ده تا مشتری میتوانند چشمانشان را به گوشی شما بدوزند؟ شاید یک نفر مدت طولانی میخواهد تصویر را برانداز کند،تکلیف مشتریان دیگر چیست؟ طراحی ساخت گالری محصولات چه موجود و چه ناموجود.

تاثیر طراحی سایت فروشگاه تابلو فرش در مقدار تعداد مشتریان و بازدید کننده ها همانطور که میدانید بازدید کنندگان تابلو فرش احتمال خرید کردنشان خیلی کم است و با ازدحام زیاد در فروشگاه شما جای مشتریان حقیقی شما را پر میکنند. اینجاست که سایت با بی نهایت جا برای رفت و امد چه بازدید کننده چه مشتریان ثابت را دارد.

اپلیکیشن

تاثیر طراحی اپلیکیشن فروشگاه تابلو فرش در امکانات، هیچ وقت یک سایت به صورت کاملا امکانات در گوشی همراه ظاهر نمیشود و یا ظاهر خوبی ندارد اینجاست که طراحی اپلیکیشن فروشگاه فرش به دادتان میرسد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن فروشگاه تابلو فرش در راحتی، برای تمامی کاربران هواداران گوشی همراه چرا که این دسته از کاربران برایشان سخت میباشد که وارد مرورگر شوند و ادرس سایتان را وراد کند و منتظر لود شدن بمانند،با یک لمس ساده اپلیکیشن فروشگاه شما در کف دستهای کاربران شما باز میشود.

تاثیر طراحی اپلیکیشن فروشگاه فرش در سرعت ، سرعت عمل اپلیکیشن ها گوشی همراه بیشتر از مرورگر های گوشی همراه میباشند.

نتیجه :  چند برابری فروش چند برابری تقاضا چند برابری درامد چند برابری اعتبار فقط با یکم اندیشه درست بهترین و بالاترین ابتایم 99.99 درصدی سرور ها به منظور طراحی اپلیکیشن و ساخت سایت فروشگاه فرش و یا تابلو فرش را به ما بسپارید. بعد از ورود در پنل کاربری وارد لینک های زیر شوید:

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

موفق و پیروز باشید.

درباره‌ی سعید کاظمی

کارشناس مهندسی تکنولوژی نرم افزار / طراح و گرافیست مسلط به فتوشاپ و مسلط به وردپرس و IPB-IPS با استفاده از کد kazemi011 جهت سفارش گذاری خدمات ایران تبلیغ تخفیف دریافت کنید

همچنین ببینید

آیا وردپرس امن است؟

آیا وردپرس امن است؟ + انواع هک در وردپرس

آیا وردپرس امن است؟  ;اولین سوالی که احتمالاً از خود می‌پرسید، آیا وردپرس امن است؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.