بلاک چین و فرصت های شغلی-برترین مشاغل در زمینه فناوری بلاک چین

بلاک چین و فرصت های شغلی-برترین مشاغل در زمینه این فناوری

فناوری بلاک چین را در حقیقت می توان یک پایگاه داده خواند. این پایگاه قادر است تمامی داده ها را متعلق به هر دسته ای که باشند ثبت نماید.کاربرها تنها مجاز هستند قسمت هایی که مرتبط با خودشان می باشد را تغییر دهند. عده ای از کارشناس ها معتقد هستند ،بلاک چین اینترنت ارزش می باشد. این موضوع به این علت است که تمامی کاربرها در سرتاسر دنیا قادر هستند هر داده ای که می خواهند را بر روی ان بگذارند.همچنین دیگران نیز می توانند آن را در اختیار داشته باشند.

بلاک چین
بلاک چین

این فناوری در چه زمینه هایی کاربر دارد ؟

اوایل در زمینه مالی و در قالب تکنولوژی ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گرفت. اما می شود گفت که تکنولوژی بلاک چین کاربردهای بسیار زیادی را برای صنایع گوناگون ،مانند بیمه و پزشکی و…. نیز با خود به همراه داشت. تنها گزینه ای که به شرکت های مرتبط این حوزه کمک خواهد کرد. تا به هدف هایی که دارند دست پیدا نمایند؛بهره بردن از افراد دارای تخصص در این زمینه می باشد. در اینجا برترین عنوان های شغلی مرتبط با آن را اختصارا توضیح خواهیم داد.

نقش توسعه دهنده بلاک چین چیست ؟

این شغل را می توان مهم ترین حرفه در این حوزه نامید. این موضوع بدین علت است که ابتدا باید سامانه کار خود را آغاز کند؛ تا بتوان از مزایای بی شمار این فناوری بهره ببرد.اکنون می شود گفت که این موضوع سبب شده است تا توسعه دهنده  دارای بازار کار خوبی می باشد.

نقش مدیر پروژه بلاک چین چیست ؟

مدیر پروژه  باید به شناسایی کردن موضوع های گوناگون که بلاک چین قادر است آن ها را حل نماید بپردازد. سپس آن ها را در اختیار متخصص های این زمینه قرار دهد. در حقیقت می توان گفت که این شغل واسطه میان شرکت و گروه توسعه دهنده می باشد.

نقش مهندس ناظر کیفیت بلاک چین چیست ؟

تعداد زیادی از سازمان ها از یک مهندس ناظر بهره می گیرند. او باید قسمت هایی گوناگون را بررسی نماید و مطمئن شود که از کیفیت کافی برخوردار می باشند. مهم ترین وظیفه یک ناظر این زمینه حفظ کردن استاندارهای مورد نیاز کیفیت می باشد.

نقش مشاوره حقوقی در این زمینه چیست؟

بهره گرفتن از این فناوری ظرافت هایی زیادی را در قسمت های مختلف با خود به همراه دارد. سازمان های زیادی در پی یافتن یک مشاوره حقوقی در این زمینه می باشند تا از آن ها بهره بگیرند.

فناوری بلاک چین
فناوری بلاک چین

کلام آخر

از زمان ظهور این فناوری تاکنون شاهد پیشرفت چشمگیر آن بوده ایم . با توجه بر اینکه هرگز نمی توان گفت که در آینده چه چیزی در انتظار ماست.اما بی شک همچنان بلاک چین دارای بازار کار خوبی خواهد داد وما شاهد رشد و ارتقا آن خواهیم بود وسرمایه گذاری در ان معقول و منطقی به نظر می رسد.

درباره‌ی هانیه ولک

هانیه ولک با 24 سال سن و از شهر تهران در زمینه تولید محتوا و سئو مشغول همکاری با سایت خوب ایران تبلیغ هستم.

همچنین ببینید

فایل robots.txt

فایل robots.txt چیست؟ + بهینه سازی فایل robots.txt

فایل robots.txt ;اخیرا یکی از مشتریان سئو سایت ما سوالی درباره اینکه وقتی می گوییم فایل robots.txt …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.